Πέμπτη, 4 Μαΐου 2017

4η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας. 8-14 Μαΐου | Οι ΦτΦ συμμετέχουν και στηρίζουν τις παρεμβάσεις του SOSTE | UN Global Road Safety Week | Χαμηλώνουμε ταχύτητες = Σώζουμε ζωές | Save Lives: SlowDown

 UN Global Road Safety Week

Το πρόγραμμα των εκδηλώσεων στην Ελλάδα ΕΔΩ

[Οι ΦτΦ συμμετέχουν στην 4η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 8-14 Μαίου και στηρίζουν τις παρεμβάσεις του Πανελλαδικού Συλλόγου SOS Τροχαία Εγκλήματα, στον οποίο συμμετέχουν και μέλη μας.

 Οι ΦτΦ / NFI έχουν συνυπογράψει [ΕΔΩ] το αίτημα για την καθιέρωση ορίου ταχύτητας   30 χιλιομέτρων "για να κανουμε τις πόλεις βιώσιμες" [ΕΔΩ].
Περισσότερες αναρτήσεις των ΦτΦ για την Οδική Ασφάλεια ΕΔΩ.
------------------------------
ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΌ ΤΟ SOSΤΕ

4η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας. 8-14 Μαίου. Ο Οργανισμός Ηνωμένων Εθνών και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας συνεχίζοντας την προσπάθεια για τον περιορισμό των τροχαίων συγκρούσεων και των θυμάτων τους μας καλούν να ενεργοποιηθούμε φέτος για το θέμα της ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ. Ακούσατε κάτι σχετικό; Ή μήπως το θέμα δεν μας αφορά;
1) 1.250. 000 άνθρωποι χάνουν κάθε χρόνο την ζωή τους σε τροχαίες συγκρούσεις. Η τάση αυτή είναι παγκόσμια ανοδική.

2) Οι τροχαίες συγκρούσεις είναι παγκόσμια το πρώτο αίτιο θανάτου για τις ηλικίες 15-29.

3) 90% των θυμάτων είναι πολίτες φτωχών και υπο ανάπτυξη χωρών.

4) Τα μισά περίπου από τα θύματα είναι ευάλωτοι χρήστες του οδικού δικτύου (παιδιά, πεζοί, ποδηλάτες κα)

5) Τουλάχιστον 1 στους 3 θανάτους
στο δρόμο οφείλεται στην ταχύτητα.

6) Τουλάχιστον 40–50% των οδηγών παραβιάζει το όριο ταχύτητας.

7) Μια μείωση της Μέσης Ταχύτητας στο Δίκτυο της κυκλοφορίας κατά 5% έχει σαν συνέπεια τη μείωση των θανατηφόρων συγκρούσεων κατά 30%! Μια αύξηση της Μέσης Ταχύτητας στο Δίκτυο της κυκλοφορίας κατά 5% έχει σα συνέπεια την αύξηση των θανατηφόρων συγκρούσεων κατά 30%!


8) Η Ευρώπη είναι συγκριτικά
η ασφαλέστερη κυκλοφοριακά ήπειρος, αλλά η Ελλάδα κατέχει σ αυτήν σταθερά μια από τις χειρότερες θέσεις στην λίστα θανάτων.

9) Στην Ελλάδα η πιθανότητα να χάσεις την ζωή σου στο οδικό δίκτυο είναι σχεδόν διπλάσια από τον Ευρωπαικό μέσο όρο και τριπλάσια από τις χώρες που ασχολούνται συστηματικά με την οδική ασφάλεια.

10) Το 2016, μετά από αρκετά χρόνια, η Ελλάδα εμφάνισε ξανά άνοδο στον αριθμό θανάτων από τροχαίες συγκρούσεις σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

11) Στη χώρα μας η αναλογία θανάτου μοτοσικλετιστών σε σχέση με τα άλλα θύματα είναι η υψηλότερη στην Ευρώπη.

12) Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση του Ευρωπαικού Συμβουλίου για την Ασφάλεια των Μεταφορών η χώρα μας είναι πρώτη σε θανατηφόρες συγκρούσεις στις οποίες εμπλέκεται ένα μόνο όχημα, με την Ταχύτητα να αποτελεί σημαντικότατο παράγοντα γι αυτό.

13) Στη χώρα μας η παραβίαση των ορίων Ταχύτητας σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΑΣ είναι μακράν η αγαπημένη παράβαση του ΚΟΚ για τους οδηγούς.

14) Η παραβίαση των ορίων ταχύτητας πριμοδοτείται από τον Κ.Ο.Κ.: Αν παραβιάσεις το όριο κατά 20 km/h θα σου επιβληθεί πρόστιμο 20 ευρώ χωρίς καμία άλλη επίπτωση. Η «ασήμαντη» αυτή παραβίαση σημαίνει απλά 8πλασιασμό της πιθανότητας εμπλοκής σε θανατηφόρο τροχαίο.

15) Στην ίδια γραμμή πλεύσης και η Δικαιοσύνη θεωρεί τον φόνο από παραβίαση του ορίου ταχύτητος, ακόμα και γι αυτούς που τρέχουν με ταχύτητα διπλάσια από το όριο σαν «αμέλεια». Παίρνεις μια ζωή ή και περισσότερες και σε δικάζουν για πλημμέλημα…αν το κάνεις με αυτοκίνητο.

16) Παρά τον τρομακτικό αριθμό θανάτων και αναπηριών από τροχαίες συγκρούσεις η χώρα μας επιμένει να είναι στη ζώνη των Ευρωπαικών χωρών με τα υψηλότερα όρια ταχύτητας στους αυτοκινητοδρόμους (130km/h) όπως και μέσα στις πόλεις.

17) Η δημιουργία ζωνών ήπιας κυκλοφορίας με όριο τα 30km/h στις κατοικημένες περιοχές, γύρω απο σχολεία, πάρκα, γήπεδα κλπ επεκτείνεται από πόλη σε πόλη και από χώρα σε χώρα στην Ευρώπη, στην Β. Αμερική αλλά και στην Ασία και στην Αφρική. Εμείς επιβεβαιώνουμε με ανθρωποθυσίες πως είμαστε έθνος ανάδελφο. Δεν θέλουμε να προστατέψουμε ούτε τα παιδιά μας στο δρόμο για το σχολείο.

18) Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία
μόνο τα τελευταία 20 χρόνια στην Ελλάδα 31.385 άνθρωποι έχασαν την ζωή τους στους δρόμους, Πρόσφατα η Ευρωπαική Επιτροπή εκτίμησε πώς σε κάθε θάνατο στο δρόμο αντιστοιχούν και τέσσερις σοβαρές αναπηρίες!

19) Τι δεν καταλαβαίνεις;

Η εβδομάδα οδικής ασφάλειας δεν είναι γιορτή, είναι σήμα κινδύνου που αναβοσβήνει, είναι σειρήνα ασθενοφόρου, είναι προσπάθεια αφύπνισης για να μη μας στερήσουν το τελευταίο που μας απόμεινε, τη Ζωή. Συντονίσου τώρα!

Πανελλαδικός σύλλλογος SOS Τροχαία Εγκλήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου